Bertopreis16.reismee.nl

Een nieuwe reis naar onbekende schoonheid.

Hallo en welkom op mijn reislog!

Nog één nachtje slapen en dan vlieg ik via Dubai naar Adelaide in Australie. Ik ga met een 4wd bushcamper reizen naar Alice Springs, waar ik op 17 december Carla zal ophalen. Ik maak deze reis in gezelschap van mijn vrienden Frans en Ester, die met een nieuwe outback trailer achter hun 4wd Toyota al twee weken down under zijn. Zij komen uit Melbourne en wij ontmoeten elkaar in Adelaide. Ik verheug mij op een hernieuwde kennismaking met het prachtige land en ga weer in verwondering reizen door de prachtige natuur. Er zijn twee zekerheden, ik ga naar Alice Springs en daarna terug naar Adelaide. Verder zal het gaan zoals het altijd op reis gaat, ik zie wel !. Ik laat mij leiden door intuitie en schoonheid. Ik zal deze reismet verhalen verbeelden en laat ook de foto's weer voor zichzelf spreken.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat voor mij af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist! Mijn Motto is nog steeds : Leef het leven , geniet !!

Groetjes,

Bert

Reacties

Reacties

Don

Geniet maar, wij blijven wel thuis achter de geraniums.
Doe voorzichtig en een fijne reis.

Ans en Don

Jaap Neele

Goede reis. We volgen je.

Elly van Heiningen

Hi lieve Bert!
Ga je weer!?Wat heerlijk voor je!Een hele goeie reis en geniet,wat een inspirerend voorbeeld geef je toch!
Groeten aan je vrienden en Carla!
En je weet het hé,
Ik reis mee,liefs Elly

Theo

Zo de vakantie is begonnen en kunnen wij hier achter de kachel mee genieten . Goede reis en Geniet er van en zeker na zeventien December met Carla !

Broer

Perfecte start van weer een nieuw avontuur. Duidelijk dat ze down under een royaal begrip hebben van een " bescheiden" 4WD. Geweldig ding. Veel veilige km' ers ermee.

Annemieke

Je eerste reisverslag gelezen en vik voel dat ik weer helemaal mee reis. Dat wordt genieten en jij veel plezier.

Hans

Ik ben weer op reis, bedankt Bert dat je me/ons meeneemt!!

Pien

Ik sluit me aan bij de fanclub, veel reisplezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!